برپایی نمایشگاه گروهی «آزادی» در برج آزادی
نمایشگاه گروهی «آزادی» با مدیریت بهناز رادحسینی روز جمعه 23 آبانماه ساعت 15 در کافهگالری برج آزادی افتتاح میشود.
در این رویداد بیش از 40 هنرمند جوان با ارائه آثاری در سبکها و تکنیکهای گوناگون به تبیین مفهوم «آزادی در هنر» میپردازند. این مجموعه جلوهای از نگاه آزاد و اندیشه رها در بستر خلاقیت هنری است.
نمایشگاه «آزادی» با هدف گرامیداشت مفهوم والای آزادی در هنر و پاسداشت آزادگی در خلاقیت هنرمندانه تا 28 آبانماه (به جز روز شنبه) ادامه دارد.
موارد مشابه
ارکستر سازهای ایرانی خالقی کنسرت «مرز پرگهر» را روز پنجشنبه 21 خرداد از ساعت 17 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار میکند.
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، نخستین اجرای رسمی خود را با عنوان «نغمههای ایران» روز جمعه 22 خرداد ساعت 18 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار میکند.
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، نمایشگاه آثار پوستر (تایپوگرافی) «علی ولیالله» روز چهارشنبه 13 خردادماه ساعت 14 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی افتتاح میشود.