گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه گروهی «آزادی» در برج آزادی
کافه گالری برج آزادی میزبان افتتاحیه نمایشگاه گروهی «آزادی» به مدیریت بهناز رادحسینی بود.
در این رویداد هنری، بیش از 40 هنرمند جوان با ارائه آثاری در سبکها و تکنیکهای متنوع، نگاه خود را به مفهوم «آزادی در هنر» به نمایش گذاشتند.
نمایشگاه «آزادی» تا 28 آبانماه (بهجز روز شنبه) میزبان علاقهمندان به هنر معاصر است.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.