افتتاح نمایشگاه هنرهای بازیافتی با عنوان "زبالههای دوست داشتنی"
نمایشگاه هنرهای بازیافتی با عنوان "زبالههای دوست داشتنی" توسط 55 هنرمند با 100 اثر مجسمهسازی که از مواد دورریختنی، پاپیه ماشه و فلز ساخته شدهاند، در تالار آینه برج آزادی افتتاح شد.
گالری گردان این نمایشگاه، لیلا شاهنجرینی و هماهنگیهای لازم توسط گلناز فرهمند انجام شده است.
عکس: رها تقیپور
روز جمعه 21 آذر
مکان:تالار آینه برج آزادی
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.