اجرای ارکستر و کرال «چهارم افزوده» در برج آزادی
ارکستر و کرال «چهارم افزوده» به رهبری جلال برآبادی، شامگاه جمعه 21 آذرماه از ساعت 19:00 در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه رفت.
این اجرا را مهدی صفاتی رهبر گروه گیتار، ستاره پارسا، مایستر ارکستر، علی دلفانی، ارکستر و کرال و ایلیا یوسفزمانی گروه گیتار همراهی کردند.
مدیریت اجرایی مجموعه بزرگ «چهارم افزوده» را سمیرا آزادی بر عهده داشت.
عکس: رها تقیپور
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.