معرفی برج آزادی

سالن نمایش اصلی (آمفی تئاتر)

سالن آمفی تئاتر مجموعه آزادی با طراحی خارق العاده به صورت چند منظوره برای اکران فیلم‌های سینمایی، اجرای نمایش‌ها، کنسرت‌های موسیقی می‌گردد

سالن نمایش اصلی (آمفی تئاتر)

سالن آمفی تئاتر مجموعه آزادی با طراحی خارق العاده به صورت چند منظوره برای اکران فیلم‌های سینمایی، اجرای نمایش‌ها، کنسرت‌های موسیقی، مسابقات تلویزیونی، همایش‌ها و برنامه‌های متنوع دیگر استفاده می‌گردد. این سالن دارای طراحی منحصر به فرد است و کف آن در 15 متری پائین‌تر از سطح میدان قرار داشته و دارای 400 متر مربع صحنه جهت اجرای نمایش‌ها و برنامه‌ها می‌باشد.

ظرفیت این سالن حدود 288 نفر بازدید کننده عادی و تعداد 24 صندلی برای بازدیدکنندگانVIP می باشد و جزو بزرگ ترین بلک باکس های ایران می باشد. زمانی که به سقف می نگریم طرحی زیبای ویترای روی شیشه از تالاب انزلی که با نور پردازی داخل سقف زیبایی دو چندانی به این فضا می‌دهد را مشاهده می کنید. عمق این سالن بسیار مناسب است و کاملا  آکوستیک طراحی شده تا برای بازدیدکنندگان حس نزدیکی و تسلط کامل بر روی اجرای روی صحنه به وجود آورد. در انتهای این سالن پرده ای است با طراحی لشکر کشی هخامنشیان و طلاکوب شده که در این قسمت جلوه زیبایی به فضای  سالن آمفی تئاتر داده است. انتهای سالن پرده یا آبشار پرده‌ای شکل به صورت آب نما از بالا به پائین ریخته می‌شود که زیبایی این فضا را دو چندان می‌کند و مناسب برای نمایش‌هایی مانند لیزر شو که در گذشته در این سالن اجرا می‌شدند بود.

سالن برج آزادی با دارا بودن فضاهای جنبی، همچون 4 اتاق گریم و تعویض لباس، یک پلاتوی 300 متری (بزرگترین پلاتو ایران)، یک اتاق وی ای پی برای کارگردان و عوامل ویژه، راهرویی زیبا با طراحی جذاب، جزو استاندارد ترین فضاها برای اجراهای هنری می باشد.

 

موارد مشابه
تالار فرهنگ
این تالار در گذشته کاربری کتابخانه داشت و در آن بالغ بر 11 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف وجود داشت.
تالار دانستنی ها
معماری تالار دانستنی ها برگرفته شده از معماری بازارهای قدیمی ایران زمین است.
کافه گالری
کافه گالری تنها قسمتی از مجموعه آزادی محسوب می‌شود که از نور طبیعی در طراحی آن استفاده شده است.
برج آزادی را بیش‌تر بشناسید
ســفری از عمق تاریــخ و هـــنر
تا فـــــــراز شاهــــــکار مــعماری
معرفی برج آزادی
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی
تمامی حقوق متعلق به مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی می‌باشد.
صفحه اصلی
ورود | ثبت‌نام
رویدادها
خرید بلیط
رزرو سالن
معرفی برج
تور مجازی
چندرسانه‌ای
تماس با ما