سومین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سالن اصلی برج آزادی
کنسرت بندری آوای موج سومین اجرای خود را در روز چهارشنبه 23 خردادماه ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی اجرا کرد.
به گزارش روابط عمومی برج آزادی، گروه بندری آوای موج به سرپرستی (محسن آقایی) و خوانندگی (آماج عباسی) پس از ده اجرا در سال 1402، سومین کنسرت خود را در سال 1403 در سالن برج آزادی به روی صحنه برد.
محسن آقایی، متین باژوند، سیاوش آزاد، سهند امامزاده ، علیرضا فرحی، میثاق نامی، شمس الدین ریاحی و مهدی عبدی نوازندگان این اجرا هستند.این کنسرتها به تهیهکنندگی موسسه فروغ فلق برگزار می شود.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.