اجرای کنسرت کوبه ای مهدی فرامرزی در برج آزادی
این ارکستر به رهبری مهدی فرامرزی روز جمعه 4 آبان از ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه میرود.
در پارت اول این ارکستر 6 قطعهی کوبهای و بیکلام اجرا خواهد شد که در این قسمت سازهایی مثل هنگدرام، تار و عود هم ارکستر را همراهی خواهند کرد.
در پارت دوم اعضای گروه ملودی نیز به ارکستر کوبهای اضافه شده و 6 ملودی با صدای رادمهر علیپور و به آهنگسازی علیرضا عقیقی را اجرا خواهند کرد.
در بخش آخر گروه تار و سه تار با 20 نوازنده به گروه ملحق شده و بعنوان حسن ختام به برنامه پایان میبخشند.
موارد مشابه
ارکستر سازهای ایرانی خالقی کنسرت «مرز پرگهر» را روز پنجشنبه 21 خرداد از ساعت 17 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار میکند.
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، نخستین اجرای رسمی خود را با عنوان «نغمههای ایران» روز جمعه 22 خرداد ساعت 18 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار میکند.
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، نمایشگاه آثار پوستر (تایپوگرافی) «علی ولیالله» روز چهارشنبه 13 خردادماه ساعت 14 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی افتتاح میشود.