اجرای ارکستر سمفونیک تهران «برای ایران»
ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان، در عصری بهیادماندنی، نوای ایران را در میدان آزادی طنینانداز کرد.
از «فردای وطن» تا «ای ایران»، موسیقی، پیام همبستگی و ایستادگی بود.
???? با صدای محمدرضا صفی???? با قطعاتی از لومر، فوره، اشتراوس، خالقی
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.