گزارش تصویری افتتاحیه نمایشگاه تجسمی «یه کمی حال خوب»
ششمین دوره نمایشگاه تجسمی «یه کمی حال خوب» روز جمعه 25 مهرماه 1404 با حضور جمعی از هنرمندان، علاقهمندان به هنرهای تجسمی و با گالریگردانی حمید پورجعفر در تالار آسمان مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی افتتاح شد.
در این نمایشگاه 40 اثر از 30 هنرمند برجسته کشور در قالب تکنیکهای متنوعی همچون زغال، سیاهقلم، رنگروغن، آبرنگ، پاستل گچی و مدادرنگی به نمایش درآمده است.
نمایشگاه «یه کمی حال خوب» تا 1 آبانماه هر روز از ساعت 9 تا 18 در نگارخانه آسمان برج آزادی میزبان علاقهمندان به هنر خواهد بود.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.