گزارش تصویرى از اجراى بزرگ گروههای آموزشگاه موسیقی «زریاب» در برج آزادی
گروههای آموزشگاه موسیقی زریاب به مدیریت مجید سرحدی با اجراى 30 قطعه از آهنگسازان ایرانى و غربى روز جمعه 2 آبانماه در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه رفت.
هنرجویان گروههای موسیقی ایرانی، کوبهای، پاپ و گروه بزرگ کوبهای زریاب به سرپرستی پوریا هومان از میان موسیقى فولکلور و نواحی ایران، آثار پاپ، راک و جز را نواختند.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.