اجراى کنسرت «شبی با پیانو» در برج آزادی
آکادمی موسیقی آوای فارابی با رهبرى سیدمحمد زگردى همتى، کنسرت اختصاصی «شبی با پیانو» را با هنرنمایی هنرجویان منتخب روز جمعه 7 آذرماه از ساعت 19 تا 21 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار کرد.
در این اجرا مجموعهای از آثار برجسته موسیقی کلاسیک و ایرانی را در قالب تکنوازی و اجراهای گروهی نواخته شد.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.