گزارش تصویری افتتاحیه نمایشگاه «سکوت سپید» در برج آزادی
نمایشگاه هنرهای تجسمی «سکوت سپید» با گالریگردانی مریم سیاح و سمیه دشتی، روز 12 دیماه در تالار آسمان مجموعه فرهنگیهنری برج آزادی افتتاح شد.
در این نمایشگاه، آثاری متنوع از نقاشی، خط، نقاشیخط و آثار مفهومی با حضور حدود 40 هنرمند به نمایش درآمده است.
بازدید تا 18 دیماه (بهجز شنبهها) ساعت 9 تا 17 تالار آسمان برج آزادی
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.