برپایی نمایشگاه عکس «برداشت ما از زندگی» در برج آزادی
نمایشگاه گروهی عکس با موبایل «برداشت ما از زندگی» روز یکشنبه 25 شهریور در تالار آسمان برج آزادی افتتاح میشود.
به گزارش روابط عمومی برج آزادی، این نمایشگاه به سرپرستی معصومه رحیمی، با حضور 37 هنرجوی عکاسی با 40 اثر در سایز 50×40 در موضوعات مینیمال و مفهومی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
علاقمندان میتوانند همه روزه از 25 تا 29 شهریور ماه از ساعت 11 الی 19 با مراجعه به نگارخانه آسمان برج آزادی از آثار این نمایشگاه بازدید کنند.
موارد مشابه
چهارمین دوره اکسپوی ملی «هنر ماندگار» به همت محمد حسنزاده خطیر و میزبانی دپارتمان «هنر طلایی»، روز جمعه 8 خرداد در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آغاز به کار میکند.
مراسم اختتامیه رویداد ملی «موج یادها» روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 11 با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین فرهنگی، هنری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار میشود.
به منظور گرامیداشت «روز جهانی موزه و میراث فرهنگی»، بازدید از مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در روز سهشنبه 29 اردیبهشت ماه با تخفیف ویژه 70 درصدی صورت میپذیرد.