گزارش تصویری از شب دوم مجالس تعزیه عاشورایی در برج آزادی
در ادامه رویداد فرهنگی هنری «سوگ سرو»، شب دوم تعزیه با اجرای مجلس «حضرت قاسم(ع) و وهب نصرانی» به سرپرستی احمد عزیز در محوطه برج آزادی با همکارى شهردارى منطقه 9 برگزار شد.
این اجرا با استقبال علاقهمندان هنر آیینی همراه بود و جلوهای از حماسه عاشورا را در قالب تعزیه زنده کرد.
موارد مشابه
ارکستر آکادمیک سازهای ملی ایران به رهبری علیاکبر قربانی، کنسرت «نغمههای ایران» را در سالن اصلی برج آزادی برگزار کرد.
عکس: رها تقی پور
ارکستر سازهای ایرانی خالقی به رهبری محمدرضا عزیزی، در اجرای کنسرت «مرز پرگهر» با حضور علاقهمندان موسیقی ایرانی در سالن اصلی برج آزادی، منتخبی از آثار ارزشمند موسیقی ایرانی را در قالبی ارکسترال به اجرا درآورد.
نام مبارک امیرالمومنین حضرت علی (ع)، این بار در قاب تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی و دیگر جلوههای هنرهای تجسمی روایت شد.